Oferta pracy jest najlepszą wizytówką każdej firmy. Zanim więc złożysz swoje CV na interesujące Cię stanowisko, dokładnie przestudiuj więc ogłoszenie. Dzięki temu zaoszczędzisz zarówno swój czas, jak i nerwy na starania o posadę, które może być wielkim rozczarowaniem. Na jakie aspekty oferty powinieneś zwrócić szczególną uwagę? Po czym poznasz atrakcyjną ofertę pracy na którą naprawdę  warto aplikować?

Zakres obowiązków

Z perspektywy pracownika jedną z kluczowych sekcji dobrej oferty o pracę jest zakres obowiązków, wymagany od kandydatów na oferowane stanowisko. Dokładne jego opisanie pozwoli Ci już na samym początku ocenić, czy proponowane wynagrodzenie jest adekwatne do zadań, za wykonanie których miałbyś odpowiadać. To bardzo ważne, bo jak pokazują badania – to właśnie nadmiar obowiązków jest najbardziej stresującym czynnikiem dla zatrudnionych Polaków.

CV nie musi być nudne 🙂 Sprawdź moje propozycje.

  • Szablon CV Word - Klasyczna elegancja

    Szablon CV Word – Klasyczna elegancja

    37,00  z VAT
  • Szablon CV Word - Pomarańczowa Woń

    Szablon CV Word – Pomarańczowa Woń

    26,00  z VAT
  • Szablon CV, Infografika CV – Oczywisty wybór

    36,00  z VAT
  • Szablon CV Photoshop - Czysta elegancja - Infografika CV

    Szablon CV Phostohop – Czysta elegancja | Infografika CV

    36,00  z VAT

Lokalizacja firmy

Składając CV o wymarzoną pracę, upewnij się co do lokalizacji firmy. Choć przed zdobyciem pracy może wydawać Ci się to błahostką, z pewnością codzienne dojazdy na drugi koniec miasta będą dla Ciebie sporym obciążeniem – zarówno czasowym, jak i finansowym. Dobrze, jeśli miejsce, w którym zlokalizowana jest firma Twojego potencjalnego pracodawcy, znajduje się także na trasie takich punktów jak szkoła lub przedszkole Twoich dzieci bądź też miejsce pracy partnera, których zawozisz przed i odbierasz samochodem. Pamiętaj – im mniej czasu poświęcasz na dotarcie do firmy, tym więcej masz go na sen, na swoje przyjemności i dla swoich bliskich.

Koszty dojazdu

Jeśli jesteśmy już w temacie lokalizacji firmy – oszacuj na jej podstawie miesięczne koszty dojazdów. Bardzo możliwe, że dobra oferta pracy – choć wydaje się być skrojona na miarę Twoich potrzeb – będzie pochłaniać sporą część Twojego budżetu na paliwo lub płatne parkingi. W takim przypadku nawet gorzej płatna praca, ale znajdująca się bliżej, może okazać się bardziej ekonomicznym rozwiązaniem.

Jak poznać dobrą ofertę pracy? - 2

Wybór pracy uzależnij od czasu i kosztów codziennego dojazdu do niej.

Benefity dla pracowników

Praca powinna być dla Ciebie nie tylko źródłem utrzymania, ale i możliwością rozwoju zawodowego oraz dawać Ci poczucie bezpieczeństwa. Przed złożeniem CV w odpowiedzi na dobrą ofertę pracy, sprawdź jakie systemy motywacyjne dla osób zatrudnionych są w niej stosowane. Najczęściej pracodawcy oferują swoim pracownikom opiekę zdrowotną, służbowy sprzęt, kursy językowe czy karnety sportowe. Wielu pracowników ceni sobie szansę udziału w szkoleniach, organizowanych przez firmy.

Wysokość wynagrodzenia

Na końcu, choć nie najmniej ważne, są oczywiście pieniądze. Ich temat powróci pewnie podczas samej rozmowy kwalifikacyjnej, ale już na pierwszym etapie rekrutacji wiele firm podaje wysokość wynagrodzenia w dobrej ofercie pracy. Jeśli stawka jest dla Ciebie zbyt niska – odpuść i zacznij szukać lepiej płatnej pracy. Nie chcesz przecież utknąć na lata na stanowisku z niesatysfakcjonującym Cię wynagrodzeniem. Na mniej atrakcyjną pensję warto zgodzić się tylko wtedy, kiedy potencjalny pracodawca oferuje wyjątkowe warunki rozwoju, które mogą rekompensować mniejszą kwotę spływającą co miesiąc na Twoje konto.

Zobacz także

Jak W 30 Dni Znaleźć Pracę Swoich Marzeń

Nigdzie wcześniej nie publikowany poradnik przygotowany przez specjalistów, który Krok Po Kroku pokazuje „Jak W 30 Dni Znaleźć Pracę Swoich Marzeń” i sprawić, aby to firmy starały się o Ciebie, a nie na odwrót!

Gratuluje wyboru :) W ciągu kilku minut otrzymasz na swoją skrzynkę pierwszą wiadomość.

Shares
Share This